Sok mindentől függ a Google Ads hirdetés ár. Több összetevő szabja meg egy adott Ads hirdetés kulcsszavainak kattintási árát. Egy úgynevezett minőségi mutató alapján határozza meg a Google Ads rendszere. Ez egyrészt a hirdetés színvonalából, másrészt az erre ajánlott költség mértékéből adódik össze. A hirdetés színvonalát több tucatnyi szempont alapján lehet maximumra emelni.
Ez azért fontos, mert így akár egy kisebb licitajánlat mellett is jobb pozíciót érhet el a hirdetés. Tegyük fel, hogy egy hirdetésre érkezhetett volna 100 kattintás, de csak 36 érkezett rá, akkor 36%-ot teljesített. Ezt a mutatót nyílvánvalóan javítani lehet. A Google Ads hirdetés ár folyamatosan mozgásban van. Nagyban befolyásolja a konkurencia. Ezért mindennap figyelmet kell rá fordítani, és azonnali cselekvést igényel.
KATTINTSON A KÉPRE TOVÁBBI RÉSZLETEKÉRT!
A Google Ads hirdetés ár mellett, még a hirdetési felületet kezelőt is meg kell fizetni. Más esetben lehet, hogy csak kiadást fog eredményezni az egész folyamat. Olyanra kell bízni, akinek jó eredményei voltak már, és szívesen rendelkezésre bocsájtja ezeket az adatokat. Így biztosak lehetünk benne, hogy jó kezekbe kerül az Ads hirdetés kezelési felülete. Aki már próbálta, tapasztalhatta, hogy egy rendkívül összetett és bonyolult mátrix, amit a Google alkalmaz. Felkészültség és több éves gyakorlat nélkül, kár is nekiállnia bárkinek. Naponta több órán át lehet analizálni mindent, és ennek megfelelően finomhangolni a beállításokat. Így hónap végére akár 90-120 munkaóra is összejöhet. Csak ez a felületkezelés olyan, mint egy mellékállás.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy hatékonyan kezeljük Google Ads hirdetéseit. Web: Honlapexpress Email: info@honlapexpress.hu